Arkiv

Archive for 04.03.10

Dagens lysglimt er orange og svart!

04.03.10 1 kommentar

Hva han heter vet jeg ikke, heller ikke hvor han kom fra. Han bare føyk forbi i full fart. Jeg hadde stoppet 2 km fra Mariholtet for å ta noen bilder og der kom han rasende ut av skogen iført orange skijakke og sorte bukser. Det var alt jeg rakk å få med meg før han satte øynene i meg og gliste med hele ansiktet mens han forkynte med stor entusiasme – «Fantastisk flott! Ikke sant?» så var han forbi og forsvant ned bakken. Jeg ble stående litt, fordøyde inntrykket og smilte godt for meg selv.

Kategorier:Dagens lysglimt Stikkord: , , ,

Yummy

Jack Daniels og Bergbys for det lille ekstra!

Hvorfor kjedelig lunch dersom man har toastjern i huset? Glem ketchup og finn deg en Jack Daniels barbeque saus, og bytt ut sennepen med Bergbys så blir det enda bedre. Forresten noe som jeg har lurt på i mange år, hva er logikken mellom tomatketchup og pølsesennep? Henviser det til ingrediensene eller til bruksområde?
Litt kjøttpålegg, noen osteskiver, krydder og gammalt brød reddet lunchen min i dag. Yummy!
For ordens skyld – nei, dette innlegget er ikke sponset.

Kategorier:mat Stikkord: , , ,