Hjem > Dagens lysglimt, Gadgets > Tør jeg dette?

Tør jeg dette?

Det finnes to typer mennesker – nei, jeg tenker ikke på de som liker vrs ikke liker fotball. Det finnes da mer i livet… Som for eksempel gadgets. Altså, det finnes to typer mennesker – de som liker gadgets og de som ikke liker… Felles for begge interesser er imidlertid en utømmelig kilde til noe å snakke om – og ikke så få ergrelser og lysglimt.
Det jeg vet om fotball er ikke verdt å vite. Dette ble også grovt utnyttet ved et julebord da jeg på 5 min varsel måtte holde et 8 minutters innlegg om Rosenborg. De lo så de ikke klarte sitte. Sjansen for at du på denne bloggen blir plaget med ytringer om mediaformidlet idrett er som du nå skjønner rimelig liten.
Så til Dagens Lysglimt som egentlig er gårdagens – tilgi meg! Dagens Lysglimt oppleves i dette øyeblikk. Jeg sitter med min iPhone og skriver innlegget! Fant applikasjonen på WordPress. Funker som ei kule og er gratis! Har du Android eller BlackBerry så er også du inne i varmen.
Men hva har så alt dette med overskriften å gjøre?
Vel, jeg har nå blottlagt meg som en fotballidiot – i ordets andre forstand, og er dermed dømt og forlatt av halve leserskaren. Så har jeg også brutt med mitt eget prinsipp om ikke å omtale gadgets. Ettersom livet er så mye mer….

Sånn ser WordPress for iPhone ut. Funker som ei kule og er gratis!

Kategorier:Dagens lysglimt, Gadgets Stikkord: , ,
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar